26 Ekim 2015 Pazartesi

Benim Hayallerim Hep Rötar Yapar

Hayallerim vardı küçük ama masumane, bir yerlere gitmek, iyi bir iş iyi bir eş iyi bir yerde yaşamak, farklı ülkelere gidip oraların kültürünü öğrenmek yaşamak gibi. Ama hayat hiç de adil değil...

Yaşadıkça gerçeklerle yüzleşir oldum. Olmuyor be yahu olmuyor hayallere ulaşmak gerçekten zormuş. Benim hayallerim hep rötar yaptı. İçimde kaldı, yarım kaldı...

Kaç yıl geçti o çocukken, gençken daha toyken kurulan hayallerin üzerinden şimdi düşününce gülüyorum. Ama kimisi gerçekten yapılabilirdi...

James Dean'in “Sonsuza kadar yaşayacakmış gibi hayal et, bugün ölecekmiş gibi yaşa" sözünü özümseyerek  yaşamalı belkide. Ya da akışına bırakmalı benim gibi hayatı, hayat ne getirirse artık diyerek umursamadan...

Ama bazı şeyler gerçekten de nasipmiş, kısmetmiş, kadermiş... Hayırlısı dedik geçtik şimdi de...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder