16 Ekim 2015 Cuma

Vay saygısız vayyyy!..

     Öğretmen Ahmet, bir gün tenefüs esnasında çubuk kraker yerken birden bahçeye takım elbiseli bir takım adamlar geldi. Bunu gören öğretmen Ahmet elindeki çubuk krakerleri birden ağzına atar. Sonra Öğretmen Ahmet gelen şahıhlara hoşgeldiniz der. Sonra arkadaşları ile oturmaya devam eder.

      Öğretmen Ahmet, ertesi gün herşey normal şekilde okulana gider. Öğretmen Ahmet'in müdürü bu öğretmenimizi kurul toplantısı esnasında şunları söyledi 
          
            Müdür Bey -- Ahmet hocam dünkü gelen il milli eğitim müdürüne yaptığınız hiç hoş değildi. dedi.
        
            Ahmet öğretmen -- (Şaşkınlık ifadesi ile) Hangi davranışım hocam.
            
            Müdür Bey -- Çubuk kraker ile karşılamışsınız galiba hocam.

            Ahmet öğretmen -- Evet hocam...

            Müdür Bey -- Dün akşam 7 gibi beni arattı rahatsızlığını dile getirdi. Okuldaki hocanızın davranışı beni rahatsız etti dedi.

            Ahmet öğretmen -- Neyapabilirdim ki hocam o durumda bırakıp kaçsa mıydım.

            Müdür Bey -- Evet hocam siz haklısınız da işte beni aradılar akşam.

            Diğer öğretmenler -- Hocam o kadar abartmanın gereği yok Ahmet hoca orada ne yapabilirdi ki. 


         ... Evetttt. yukarıdaki yaşanmış olaydan da anlaşılacağı üzere nelerle uğraşıyoruz. İnsanlar eğitimden daha çok üst makamda ise herkes ona saygı duysun önünde eğilsin derdinde... 
          Okulun eksiği gediği nedir diye sormak yerine bu böle olsun şurası olmamış bunu beğenmedim derdindeler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder