22 Kasım 2015 Pazar

Sayılar...

Benim yaşam kavgam doğarken başladı. Her insan gibi... Ama herkesinde bildiği gibi herkesin yaşadığı hayat çok farklı, herkes farklı sınavda farklı hayatlarda..

Küçükken hiç ummazdım sayıların bu kadar değerli olacağını ilk okulda sayılar benim için sadece notta değerliyken hiç beklemezdim bu sayıların büyüyünce beni, bizleri, insanları esir alacağını...
Hatta bazı insanları o kadar çok esir alıyor ki arkadaşını seçerken bile insanların cebindeki o sayıların bulunduğu kağıtların miktarına bakarak değer biçer... Sayılaaarrr sayılar...
Aahh o sayılar sayılar ne denli önemli değil mi bizim hayatımızda, Kaç yaşındasın?, Telefon numaran ne? Okul numaran ne? Kapı numaran ne? Konunun başından yaşam kavgam dedim ya aslında bizim kavgamız sayılarla... Herşeyimiz sayılar olmuş TEFEeee TÜFEeee ... 

Biz herşeye değer biçmişiz üç kuruşluk adam beş kuruşluk adam vs. vs. işte bu yüzden artık ulaşmak çok kolay herkese belki de o yüzden değersiz herkes herkesin gözünde....

A.Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder